Primary Advertiser

טעם, בריאות וזמן: הפתרון המושלם לבישולים שלכם

בשיתוף אסם

7.2.2021 / 11:09

בשנה האחרונה, יותר מתמיד, נכנסנו למטבח והכנו לעצמנו ולמשפחה מנות שונות. אבל מה עושים כדי להגיע בקלות ומהירות לטעם המדויק שחיפשנו ואיך מוודאים שאנחנו מכניסים לגוף רק דברים בריאים? סדרת המוצרים החדשה של אסם בישולים, מיקס ורטבים, מספקת את כל מה שאתם צריכים

אבקה אסם בישולים. אסם,
אבקה אסם בישולים/אסם

נדמה שבשנה האחרונה, בחסות הקורונה והזמן הרב שפתאום התפנה לנו בבית, כל אחד מאיתנו מצא את עצמו מגלה עולמות חדשים. ואם יש משהו שכמעט כולנו עשינו יותר מאי פעם, זה להיכנס למטבח - ולבשל.

האמת? המגמה הזו לא קשורה רק לשנה האחרונה. זה תקופה שאנחנו יכולים לראות את השינוי המשמעותי אצל הישראלים בכל הנוגע לרכיבים שהם משתמשים בהם במטבח. המודעות ההולכת וגוברת לתזונה בריאה משפיעה כמעט על כל מנה שאנחנו בוחרים להכין ואנחנו מוצאים את עצמנו בודקים ובוחנים את המוצרים שלנו כמה שיותר, בחיפוש אחר חומרי גלם איכותיים וטובים, שנמצאים בכל בית ומציעים את "תווית נקייה".

כמובן שלצד הרצון לשמור על הבריאות שלנו ולוודא שאנחנו מכניסים לגוף דברים נכונים, יש עוד שני גורמים מכריעים כשמגיעים לדאוג לאוכל: טעם, וזמן.

האוכל שאנחנו מכינים לעצמנו ולמשפחה שלנו חייב להיות טעים, כזה שמעלה ריח מצוין בזמן הבישול וכיף לכולם לשבת ולאכול אותו, כזה שיגרום לנו לרצות להכין אותו גם בפעם הבאה. וזמן... הוא מצרך יקר. בבית מלא בילדים, למי שגם עובד מהבית ולא יכול להרשות לעצמו להעביר שעות במטבח ובאופן כללי, כמעט לכולנו כנראה, אין המון זמן פנוי ואנחנו רוצים פתרונות יעילים.

רוטב אסם בישולים. אסם,
רוטב אסם בישולים/אסם

לכן, זה בדיוק הרגע להציג בפניכם את הדור הבא של הבישול בישראל: סדרת המוצרים החדש של אסם בישולים, שילוב אידיאלי של בריאות, טעם מעולה וחיסכון בזמן יקר.

המוצרים החדשים כוללים את סדרת בישולים מיקס ואת סדרת רטבי בישולים. סדרת בישולים מיקס, המורכבת מ-100 אחוז רכיבים טבעיים ומוכרים, הופכת את חוויית הבישול הביתי לקלה במיוחד, עם תערובת המורכבת מירקות, תבלינים וחומרי גלם איכותיים נוספים ומגיעה בשלושה טעמים - קלאסי, בצלים ועגבניות. מוצרי המיקס מעשירים ומשדרגים את הבישולים שלכם ויעזרו לכם להגיע לטעמים מדויקים עבור מגוון מרקים, תבשילים ותוספות שונות. בעזרת כפית אחת בלבד, המנה שלכם הופכת לעשירה, טעימה ומיוחדת יותר ואין צורך להוסיף לה רכיבים אחרים. התוצאה - טעם שקשה להגיע אליו בעצמכם בתנאי מטבח ביתי או שההשגה שלו הייתה לוקחת מכם המון זמן ואנרגיה.

סדרת רטבי בישולים מגיעה בבקבוקים וגם היא מורכבת מ-100 אחוז רכיבים מוכרים ומחזיקה ב"תווית נקייה". מדובר בשילוב טעמים מנצח ומדויק למנה עסיסית. היתרון הגדול של הרוטב הוא ה"All in One" - כל הטעם כבר נמצא בפנים ומה שאתם צריכים לעשות זה רק להוסיף אותו למנה, לבשל ולהגיש. אם אתם ממהרים או קשה לכם להגיע לטעם שחיפשתם - זה הפתרון המושלם והוא מגיע בשלושה טעמים שמתאימים למטבח הישראלי: רוטב לעוף בתנור (מבוסס על סילאן ובצלים), רוטב לדג (עגבניות, שמן זית ושום), ורוטב לחזה עוף (המשלב חרדל ודבש).

נכון שאתם כבר יכולים להרגיש את הטעמים הנהדרים האלה על קצה הלשון? שיהיה בתיאבון.

אסם, בשיתוף אסם
  • עוד באותו נושא:
  • אסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully